Latest Updates :

"किन र भाउजु दाइले गर्दैनन कि के हो ?" .............nepali youn katha

SHARE THIS POST :
Image may contain: 1 personधेरै पछी म आफ्नो अनुभब बताउदै छु ।
मेरो छिमेकी दाजु अफिसको कामले तीन
महिना बिदेश जानु परेकोले भाउजुले
मलाई घर कुर्न बोलाइ रहन्थिन ।
मिठा मिठा कुरा गर्न खप्पिस थीन
उनी । कारीब ४० बर्ष कि होलिन तर
सारीरिक बनावट निकै नै लोभ लाग्दै
थियो । मलाई त उन्को हिप
बडो प्यारो लाग्थ्यो .................
एक रात हामी गफ गर्दा गर्दै उन्ले
वाइन को बोतल निकालेर मलाई
पिलाउन थालछिन र आफु पनि पिउन
थालछिन । त्यो रात उन्को शरीर बाट
निकै नै मिठो गन्द आइरहेको थियो । गफ
कै सिलसिलामा उन्ले मलाई उत्तेजित
पार्न थालिन। म पनि निकैनै उत्तेजित
हुन पुगेछु उन्को कुरामा । मेरो अनुहार
रातो अनी कान तातो हुन
थाली सकेको थियो ................
लिङपनी ठन्केर ठाडो हुन थाले छ ।
उन्को नजर मेरो लिङ तिर पर्दा त
उन्ले स्वाट्टै वाइनको गिलास
रित्याइन ...................
म सँग टासिन आएर मेरो लिङलाई
ट्राउजर बहिरै बाट खेलाउन
थाल्छिन .................उफ्फ्फ्फ्फ
मज्जा लाग्न थाल्यो मलाई पनि..........
मैलेपनी उन्को स्तन ब्रा बाहिरै बाट
मोल्न थाले अनी गाउँन बाहिर बाटै
उन्को योनी चलाऊन थाले ।
स्स्साअाआसा........
कारीब दस मिनेट यस्तै गर्दै गरे
पछी उन्ले मेरो ट्राउजर खोल्न
थालछिन र म पनि उन्को गाउँन उतार्न
थाल्छु । "ओहो मस्त रहेछ नि तिम्रो त
" मेरो लिङ हेर्दै उन्ले जिब्रो टोक्न
थालिन । उन्को नाङो शरीर हेर्दा त म
झन पागल नै भए ......................
मेरो लिङ उन्ले खेलाउदै थिन अनी मैले
उन्लाई पलङमा पल्टाएर
उन्को योनिमा ग्वाम्म मुख
हाली चाट्न थाले .................
"ओ स्स्स्स्स्स्साआ आ आ आ चटाउदात
यसलाई निकै मज्जा आउदो रहेछ" भन्न
थालिन् उन्ले । कारीब पच्चिस मिनेट
जती उन्को योनी चाटे पछी उन्ले
पानी फाल्न थालिन् ।
गज्जबको मिठो थियो उन्को योनिको प
ानी .....................
चिक्न थालियो मज्जाले कारीब बिस
मिनेटको चिकाइमानै
उनी फेरी पानी फाल्न थाल्छिन । "
निकैनै आनन्द बनाइ दियोउ आज
मेरो पुतिलाई " भन्दै उन्ले मलाई
ग्वाम्म अङालो कस्छिन......................
"किन र भाउजु दाइले गर्दैनन कि के
हो ?" म सोध्न थाल्छु
उन्लाई ..........................
उनी मलाई हेर्दै " दाइको त काम काम
र काम नै त छ नि खाली अफिसको काम
छ भन्यो अनी घरलाईपनी अफिस नै
बनायो " भन्न थाल्छिन । " चाहना त
हुन्छ नि सबै को तर के गर्ने बुज्नेले
बुझ्दैनन" तर आज
मेरो सपना साकार भएको छ " मलाई
गालामा चुवाप्प मोइ खन्छिन र
फेरी दुबै गिलासमा वाइन भर्न
थाल्छिन ............................
उनी जुरुक्क उठेर वाइन भर्न
जादा वा क्या दामी चाक
देखिएको ................................
वाइन घुटुक्क पार्दै " पुती चटाउदा त
निकै मजा हुदो रहेछ " भनिन । " के
पहिले चटाएको थिएन र ?" मैले
सोधे .............
" दाजु हिजडा जस्ता छन ख्वाप्प
हाल्यो तीन चार पटक
धक्का मार्यो अनी झार्यो र
सुत्यो गर्छन् कस्ले पो एस्तो मज्जा दिनु
र " भन्न थाल्छिन ...........................
गफै गफमा मेरो लिङ फेरी ठाडो हुन
थालेछ ..................
" आज म तपाइलाई अझ मज्जा दिन्छु "
भन्दै मैले उन्लाई
घोप्टो पारी मेरो जिब्रो उन्को चाकक
ो प्वालमा चलाऊदै उन्को पुती भित्र
औंला छिराउन थाले .....................
"अआआआआ स्ससासासा मार्ने भो कि आज
अाअाअस्स्स्स्स्स्स्स्स " भन्दै चाकलाई
मेरो मुखमा बेसरी दल्न थालिन् ...........
कारीब पन्द्र मिनेट यसरी उन्को चाक
चाट्दै पुती खेलाउदै गर्दा उन्ले
आफ्नो माल झार्न थालछिन अनी मैले
उन्को त्यो मिठो माल सबै
चाटि चाटि खान थाले ।
"छ्या तपाईंलाई घिन लाग्दइन ?"
सोधिन उन्ले । " सेक्स मा नो घिन " मैले
भने .............
फेरी बिस मिनेट चिके पछी उन्लेनै
भो भो अब टट्टायो भने पछी मैले
छाडे ........................................
" आहा बाबु एस्तो चिकाइ पो चिकाइ
Loading...

SUBSCRIBE YOUTUBE CHANNEL

SHARE THIS POST :

MGID

Loading...
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Nagarik News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger